Sunday, September 2, 2012

Tuğamiral Nadir Hakan ERAYDIN


VEDA
 
Mezunu olmaktan gurur duyduğum Harp Akademilerinin 1847 yılındaki ilk Komutanı ve sonrasındaki  Osmanlı döneminin  Bağdat ve Diyarbakır Valisi; Bahriye Nazırı ve Milli Savunma Bakanı büyük dedem Abdülkerim Nadir Paşa ile başlayan ailemin askerlik geleneği ile gurur duyarak yaklaşık 35 yıl önce bu ocağa katıldım. Mustafa Kemal Atatürk’ün silah arkadaşı ve çağdaş Türkiye Cumhuriyetinin temellerinin atılmasında dava arkadaşı olma onurunu yaşantısı boyunca taşıyan dedem Miralay Halit Hilmi Bey ile süren ve babam Albay Zeki ERAYDIN ile bana ulaşan bu aile geleneğini her bir anından büyük bir keyif alarak gururla sürdürdüm.

Türkiye Cumhuriyetinin şerefli ve onurlu bir Amirali olarak görevimi 30 Ağustos 2012 tarihi itibarıyla tamamladım.  Üzerinde en küçük bir leke bulunmayan bembeyaz üniformam torunlarıma bırakacağım en önemli mirasımdır. Umuyorum, onların içinden de bu kutsal ocağın bir ferdi olmayı arzu edenler çıkacaktır. Silahlı Kuvvetler ile gönül bağım yaşadığım sürece devam edecek, her zaman olduğu gibi bir Mehmetçik ile karşılaştığımda içim hep titreyecektir. Eğer bu dava ile başıma gelenlerin Silahlı Kuvvetlerimizin ve ülkemizin geleceğine en küçük bir katkısı olduysa veya olacaksa hakkımı tamamen helal ediyor, Silahlı Kuvvetlerimize şan ve gurur dolu bir gelecek diliyorum.  


 (E) Tuğamiral Nadir Hakan ERAYDIN
 30 Ağustos 2012
 Hasdal

No comments:

Post a Comment